пятница, 29 апреля 2022 г.

   «Ми за здоровий спосіб життя»

 Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я. Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

    До Всесвітнього дня здоров’я в Ісковецькій сільській бібліотеці підготовлено книжкову викладку «Ми за здоровий спосіб життя». Всі представлені матеріали надають читачам найкорисніші поради щодо здорового способу життя. Правильне харчування, загартування, фізичні вправи допоможуть почувати себе добре щодня.

  Здоровий спосіб життя передбачає розумне використання свого життєвого потенціалу, а також дотримання науково обґрунтованих рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я та інших медичних організацій. За цих умов багатьох причин погіршення стану здоров’я можна уникнути.

   Любі друзі, запрошую вас до сільської бібліотеки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

"Ти син України, ти дух її вічно живий" Щовесни коли тануть сніги І на рясті засяє веселка, Повні сил і живої снаги Ми вшановуємо...